BATIBOUW 2016: thema 2
Ontvang tot 5 vrijblijvende offertes.
Ontvang tot 5 vrijblijvende offertes.
Gepubliceerd: 15-02-2016 12:28
BATIBOUW bezoeken betekent een meerwaarde in het aankoopproces van de consument, die er kan kijken, vergelijken, aanraken, uitproberen... Zo wordt BATIBOUW een échte ervaring en een belangrijke stap tussen online research en de actie tot aankoop.
Stel: iemand is geïnteresseerd in een nieuwe keuken. Na online een preselectie te maken door gebruikersreviews te lezen, prijzen te vergelijken of zelfs een 3D-tekening te maken, helpt een bezoek aan de beurs om een definitieve beslissing te maken. Op de stand kan de toekomstige gebruiker een enorm aanbod van ongeveer 140 keukens immers live in werking zien – misschien is er zelfs een chef aanwezig die een workshop geeft, waardoor meerdere zintuigen worden geprikkeld.
Extra’s als deze maken de knoop doorhakken ongetwijfeld gemakkelijker, waardoor er na een bezoek aan de beurs een keuken kan worden aangekocht.
Een bezoek aan BATIBOUW brengt ook een tijdsbesparing met zich mee. Een bezoeker die op zoek is naar een bepaald product of dienst kan op de beurs het aanbod vergelijken onder één dak in plaats van in afzonderlijke showrooms.